Möhippa och Magaluf!!!

Hej hoppsnopp!!!

Nu är väskan packad och jag sitter hemma hos min bror Henke och väntar på att klockan ska bli 5, för då ska Dejan kära mig, Henke, Siri och Ansan till Arlanda och sen ska vi vidare till MAGALUF!!!

Känns jäkligt skönt att få komma bort, men surt som fan att behöva lämna min älskade Marcelo och lilla Blossom :-(

Men dom e här när jag kommer tillbaka, dom har lovat att ta hand om varandra!!


I lördags Var den efterlängtade möhippan för min brors fästmö Anna!! Dagen började med att vi va 13 tjejer som åkte ut till Bålsta för att rida Isladshäst! Kul va det men fy fasiken va man fick ont i röven!!!
Sen hade vi en mysig picknik och drag egenbryggt öl som dom på stallet bjöd på.. det gick ner!!

Efter det åkte vi in till stan och åkte rib-båt till Vaxholm och tillbaka... kul som attan.. man va ju lagom snygg i våtdräkten och pilotbrillorna man fick låna(?)

Efter hästlukt och båttur så gick vi vidare till sturebadet, där vi hade en hel våning för oss själva på turkiska spa-badet.. sweeeeet!!!!

The beautiful Bride to be Anna!! 

 Anna med våtdräkt innan Rib-båten


Annas Vackra syster Linda

 Utsikten på båten


Jag och Annsan i våra snygga outfits

Den 12 gradiga poolen på sturebadet!!

Jag och mina systrar Annsan och Siri

 Vackra systrarna Bohlin!



Jaja... nu drar jag till Magaluf... tjohej :-D


Vi ses när jag kommer hem min älskling!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tjuuhuuu. Jag har redan Gossip Girl hela season 2 sa det ar fixat ; D Ska se om jag hinner fa ner nagot mer roligt innan jag aker.

2009-07-14 @ 02:25:04
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0