Magaluf

I Tisdags kom när jag hem från Magaluf satt min älskling Marce hemma hos mig och vänta, så jag tog med mig Blossom och åkte hem till honom och kramade på min skatt.. och igår åkte jag hem till Lossan som jag inte träffat på länge, och idag har jag varit på möte, klippt och färgat håret, tränat och ätit på resturang med Marce.. så jag harr inte hunnit skriva något fören nu!!


Resan var underbar.. En stor jäkla fest och även lite sol.. jag kom däremot hem med magsår och måste knapra Omeprazol ett par dar, men de va det värt!!! Men nu är jag hemma i kalla Sverige igen.. fast det gör inget eftersom jag har världens bästa pojkvän som värmer mig och pussar på min mage när jag har ont.. Tack för att du finns Marcelo!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om resan.. vi va b.l.a. på Grabbarna Grus, TreO, E4:an, Casablanca., Honneys, Bananas, BCM, Tokyo's, Alex's, Boomerang och Buffalo's.. och så åkte vi Grabbarna Grus partybåt såklart :-)


Jag på flyget dit



Jag <3 sex on the beach


Jag efter att ha bränt mig i pannan :-(



Min lilla katt på magen


Hotellet från balkongen


Grymmaste sandslottet!!



Coca Clola..



En lyx-yacht gled in och 4 brudar hyrde en trampbåt och paddla ut.. dom blev inbjudna på fest och såg mycket nöjda ut efter!!



Jag och storebror..



Siri, Ansan och jag dansar lite granna..


Pejs..



Systrarna på skum-party



Sangria och Paella... kan de bli mer spanskt??



Syskonen på väg hem..


Det var några Magaluf bilder... palla inte lägga upp alla...


Idag va jag som sagt hos frissan, sen mötte jag upp Marce, gick till gymmet och sen på resturang:


Okay de e typ en sjukt osmickrande, osminkad bild på mig från gymmet, men där ser man iaf hur mitt hår ser ut efter att ha klippt 15 cm och ljusat upp det, så den bjuder jag på!!


En hungrig Marcelo..



Mmm.. Thaigrytor gillar vi!!



Ja så vart man en gam efter att inte ha käkat alls på en vecka typ..



Nu ska jag låta regnet vagga mig till sömns.. för imorn ska jag och älskling träna igen :-)


Måste ringa läkarn pga mitt jädra magsår också!!

Hej svej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0