En dag på stan..

För någon vecka sen satt jag och min käre pappa vid köksbordet och pratade! Då kom vi fram till en konstig sak, nämligen att pappa inte varit i stan på ca 15 år!!! Visst han har tagit bilen och kört igenom för att ta sig till tandläkare m.m. men han har inte gått och sett sig omkring. Så vi kom på den strålande idén att han och jag, far och dotter, skulle ta oss in till stan!!

Så idag var den stora dagen! vi tåg pendeltåget, (som fashinerar honom lika mycket varje gång, när han va yngre hade dom typ bara ånglok?! ) sen gick vi till Gallerian för att säga hej till Lossan på jobbet och sen gick vi mot Gamla stan, Skeppsholmen, moderna muséet och mycket mer! Pappa visade mig saker som jag normalt bara brukar stressa förbi när jag är i stan, men nu hade vi chansen att leka lite turister i Stockholm! Jag tror det är så att man kan nog minst om den staden man är född i.. jag vet iaf inte så mycket!! Förra sommaren gick jag och en kompis efter en grupp turister med en guide i Gamla stan. Det var faktiskt väldigt intressant måste jag säga!! Ja, guiden pratade på italienska men de va kul ändå!!

Jag och min far fick oss iaf en lång och trevlig promenad innan det började regna!! Vi han t.o.m. ta en glass vid vattnet i solen! Sen avslutade vi våran dag med middag och öl på Engelen!

Tack för en underbar dag pappa! Det här måste vi göra om!!!





Världens bästa bild!!!





Nu ska jag sova för imorn ska jag upp tidigt och dra till gymmet!!  God natt!!!






Kommentarer
Postat av: natta

då åker ja till cypern :P men ingen får veta de haha hemligt

2009-07-31 @ 11:03:50
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

hahaha det ska jag verkligen göra :P det rör jag inte haha

2009-08-03 @ 14:36:24
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0