Vinkväll med Lossan

Nu ligger jag i Lossans säng med henne snarkandes brevid mig :)  okay hon snarkar inte men hon sover som ett litet barn iaf :)

Min måndag började med att jag åkte med min syster Ansan till Bromsten för att hälsa på morfar... sen åkte jag in till stan med Marcelo för att handla presenter till mina systrar som fyller 25 imorn.. sen gick jag till systemet å köpte en dunk vin, mötte upp Lossan och åkte hem till Lossan..
Väl därhemma hade Alexandra a.k.a. Ruya a.k.a. sexi Lexi, lagat en fin middag år oss alla :)

alla förstår nog vad vinkväll/ tjejkväll innebär (nej vi dricker inte för mycket vin för att sedan ha kuddkrig i underkläder, sånt händer så vitt jag vet bara å¨film) så vi snacka en jäkla massa skit å kolla på störda program på TV... vi såg ett program om en 30 årig oskuld som åkte till amsterdam för att få hjälp att bli av med oskulden av några sexexperter.. ja vet inte riktigt men jag tror att de e ett lite finare ord för prostituerad?! de va iaf va dom tanterna gjorde.. tragiskt... men amsterdam.. va ska man säga...

Nu måste jag nog sova för jag ska upp tidigt imorn å hjälpa Ansan laga mat för imorn e de kalas :) och i helgen e de kryssning :D:D

Vi ska ha hatt-tema på kryssningen så jag å Marcelo gick till buttericks å kolla hattar... vi kom till slut fram till att jag ska va sheriff så jag käpte en sheriffhatt, en batong och handklovar.. å Marcelo köpte en sån där svart och vit randig mössa för han ska nämligen va min fånge ;)

nä nu ska jag iaf sova... I'll be back tomorrow, so untill then..
buenaas noches :):)

Kommentarer
Postat av: Ann Marshall

Hej på dig! Såg på facebook att du hade börjat med att blogga o tänkte kolla... roligt att höra om det som händer med dig nuförtiden. Jag saknar dig hemskt mycket! KRAM!!!!



syster marshall ;o)

2009-01-20 @ 06:07:17
URL: http://annmarshall.blogspot.com
Postat av: Vanessa Amy

Jag saknar dig med syster MArshall!!! Hoppas vi ses snart igen

2009-01-20 @ 12:37:19
URL: http://missdevine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0