Sjuka mardrömmar

Jag har inte bloggat på flera dar ser jag... sorry...

I onsdags åkte jag Marcelo och Fabian till stan å käka å så köppte vi x-box spel.. kul som fan för ja fick välja... ja tänkte köpa Viva piñata men ja fick inte de, så de blev fightingspel istället :)
Sen på kvällen så gick vi till PG i Jakan... ett hak men ändå helt okay, förutom att jag fick visa leg fyra gånger... 2 ggr i baren, 1 gång vid bordet å en gång i toakön... ja vet inte riktigt om jag ska ta de som en komplimang eller förolämpning... de kanske e rätt bra ifs att man fortfarande ser ung ut när man snart ska fylla 21(!).. eller ja vet inte.. :-S

sen i torsdags så gick jag Ansan, Siri, Amanda å Henke till systemet å köpte massa öl å sen kom lossan å vi alla satt hemma hos Henke å drack å hade de trevligt...
Igår, fredag så va jag bara hemma hos Marcelo å kolla färdigt på Bolt.. å sen sov vi :)

Jag kunde inte sova så mycket eftersom jag drömde massa sjuka drömmar... de va typ de läskigaste jag drömt... allat va så konstigt , å jag drömde att jag gick runt i min mormors gamla hus som spökade, å sen trodde jag att jag hade vaknat för jag va i Marcelos rum å han låg å sov brevid mig men de va också en brud, typ The ring bruden som sprang omkring i rummet å så såg jag typ snabb-blickar på min morfar...

De flummiga va att när jag kom hem idag å pratade med min syster Ansan, så hade hon drömt samma mardrömmar å morfar va i dom också... min morfar gillade att skrämmas så jag kan tänka mig att han spelade oss ett spratt... några dagar innan han gick bort så satt jag och han och pratade om konstiga drömmar och han hade drömt massa konstiga saker om mormors hus...
Jag vet inte riktigt varför men morfar gillar tydligen fortfarande att skrämmas... sjukt läskigt va de iaf!!


Nu e de lördagskväll å jag sitter hemma å tråkar... jag minns typ inte sist jag bara va hemma.. ja har typ glömt hur man gör när man e själv hemma... ja e verkligen inte van.. vad gör man lixom... jag har typ kollat på 2 filmer.. druckit 8 koppar the å nu sitter jag å bloggar samtidigt som jag slötittar på the real world.. trist :-(
En positiv grej e iaf att jag får lite tid för mig själv nu, ja kan måla naglarna å lägga ansiktsmask.. sen då.. ja vettefan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0