Pinsam jä

ja har inte skrivit på ett par dagar för att jag inte haft tillgång till internet men nu jävlar!!! :D


Fredagen: Jag fick ett samtal från min gode vän Sandra som jag inte träffat på ett tag... Vi träffades när vi började i kusnkapsskolan i Kista i 8an.. efter de var vi oskiljaktiga... fram tills för ca ett år den då hon började plugga heltid och jobba heltid.. så då blev de så att vi inte han ses så ofta men så fort hon har tid att träffas e de bara att köra på för man vet aldrig när hon får en lucka i chemat igen..

De började iaf att hon kom hem till mig med sin bil (!!) den jäveln är flitig.. bil å körkort..Vuxenpoäng!! Vi satt hos mig ett tag å snacka skit sen drog vi till Spången å käka... När vi precis ska sätta oss vid bordet så upptäcker jag att jag inte har min mobil på mig.. konstigt för jag hade den i handen innan jag satte på mig skorna hemma... så vi prova att ringa till den.. de gick fram signaler men jag hörde den inte ringa, så jag antog att jag hade glömt den hemma på hallbordet.. så vi käkade klart å sen åkte vi hem till mig för att jag skulle hämta luren lite snabbt... men ve och fasa... mobilen va inte där!!! jag letade överallt men hittade den inte... så jag prova att ringa till den... då va den avstängd!!! VA i HELVETE!!! den va ju full laddad å på högsta volym... den har blivit snodd på spången!! Jag vart fly förbannad å sprang ut till bilen (utan att stänga ytterdörren) å vi körde i full fart tillbaka till Spången!! När jag kom dit gick jag typ runt till varje bord och bad den jäveln som nu har tagit min mobil att langa fram den ögona böj!!! ingen reagerade... efter typ en kvarts anklagade så gic´k jag arg å besviken ut till bilen igen och åkte hem till Sandra...
När vi kom dit så rngde jag Marcelo för att berätta att jag inte hade en mobil och Sandra satt med andra telefonen i handen berädd att ringa och göra en stöldanmälan...

De första Marcelo säger när han svarar är: Varför i helvete svarar du inte på mobilen?!?!
Jag suckade å sa: Den han blivit snodd!!!

Då sa han: E du dum?! Du har glömt den hemma... Jag ringde dig flera gånger sen tillslut svarade din mamma å sa att du glömt den hemma så hon skulle stänga av den för att hon va trött på att den ringde mitt i natten!!!

ehe...
 Oj....
fan va pinsamt... jag hade alltså glömt den hemma, men jag hade ändå gått runt på Spången och anklagat varenda jävel som satt där... jag visste inte riktigt hur jag skulle göra nu... jag å Sandra hade haft värsta detektiv utredningen om vem som hade tagit den å så låg den hemma... piiinsamt!! Ja e så jävla dum!!

Nu vet jag iaf att nästa gång jag tappar bort min lur och den helt plötsligt är avstängd så ska jag dubbelkolla med mamma först.. innan jag springer runt som en idiot å anklagar oskyldiga människor... sorry    :-/


Nu har jag iaf min mobil igen och jag tänkte hålla hårt i den!!! :)


Tidigare på fredagen så va jag först i min gamla skit skola i Jakan å hämta mina betyg sen åkte jag till Bromsten på arbetsintervju... Jag börjar jobba på tisdag på Fristads sjukhem :) Ska bli jävligt kul.. jag praktiserade där för 2 år sen så jag känner dom flesta.. plus att min kära morfar ligger där så då kan jag hälsa på honom lite oftare :) :)


Lördagen va lugn... Sandra sjutsade hem mig vi ett tiden å jag städade lite å åkte till Marcelo...

Idag åkte jag hem, träffa min bror och åkte in till stan för att fika med min syster sen åkte vi till Bella för att hämta en Tv som jag fått av lossan å nu kom jag presis hem... tänkte dusha nu sen ska jag åka tillbaka till Marcelo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0