söndag kväll...

Helgen har varit rätt trög... finns inte så mycket att göra när ingen har pengar..
Men i fredags iaf så gick jag och min far och min syster å bror plus Amanda ner till Calledonian å åt middag.. sen sjussa Henke hem pappa å vi satt kvar ett tag å sen gick vi till Spången å mötte upp någre fler å drack öl :) de va himla trveligt faktiskt...
Sen åkte jag hem till Marcelo å har typ inte rört mig ur sängen på hela helgen.. ganska slött... men också rätt skönt :)
Jag tog ifs en snabb fika med Sandra igår också :)


Snart måste jag gå å lägga mig för ja ska upp å jobba halv 7 imorn :( efter de ska jag träffa Marcelo å vi ska dra in till stan å kolla affärer å fika :) sen ska jag gå till systemet å köpa massa vin å sedan gå hem till Lossan å dricka upp de :) ska bli himla härligt :D:D

Men nu har ja inte tid å sitta har å skriva... måste torka håret å hoppa i säng :)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0