slö jäkla dag...

Idag vaknade jag vi 15 tiden av att min syster Ansan kom hem och väckte mig... sne kom Sofia och hämtade sina grejer som hon hade hos mig eftersom hon åker tillbaka hem till Spanien ikväll :( :( de kommer kännas jävligt tomt utan henne!!! Hon har varit här sen innan jul å vi har typ partat i 3 veckor men nu måste jag vänta ända tills mars innan vi ses igen... surt!! Min älskade vän Mimmi som bor i Tokyo va här i 2 veckor över jul men åkte tillbaka i lördags.. så nu är de backa to normal.. :(

Efter att sofia åkt så kom min bror Henke hit å vi beställde Thai mat å åt tills vi sprack.. sen kollade jag på Mamma Mia filmen å nu kollar jag på Ghost... inte en så värst spännande dag kanske men ibland måste man ha dagar då man gör absolut ingenting... fast jag har iaf varit duktig och vikt massa tvätt idag :)

Nä nu tänkte jag återgå till att kolla på Ghost med min kära syster :)

natti natti :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0