resten av veckan...

Trots allt så hade vi trevligt i Tisdags... vi åt middag hemma å vid halv 8 gick vi ner till Caledonian å drack champagne å partade.. de va askul, många man inte sett på länge va där :)

Sen åkte jag hem till Marcelo och sov :)

På Onsdagen vaknade jag av att Marcelo stog och lagade china mat :) sen åkte jag till Spånga och mötte Lossan som hade varit hos frissan :) vi tog en fika, sola lite å sen åkte vi hem till henne och jag dushade och åkte tillbaka till Bålsta, mötte Marcelo å gick hem till David å kollade på film  :) hände inte så mycket på onsdan men de va mysigt :)

På torsdagen åkte jag hem.. gick ut med hundarna, betalade räkningar, lagade mat å sen åkte jag tillbaka till Marcelo och sov å nu frdag så har jag vaknat, druckit en kopp the å snart ska jag åka med Ansan in till stan.. hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0