Jag måste flytta!!!!

Jag får panik!!! Nu säger min mamma att hon ska flytta in i mitt rum för att jag aldrig är hemma å då ska jag ta hennes... De går inte alls... jag har 4 stora garderober.. ett stort sminkbord... en stor byrå och ett stort skåp...

i min mammas rum får hon bara plats med en säng... vart fan ska jag ha mina saker... jag måste flytta nunununuuuu men jag kommer fan aldrig nån vart i mina jävla bostadsköer... jag har stått i ett år i 2 stycken men i jävla Stockholm så måste man typ stå i 5 år för å få en skitig etta i Jakan eller Hjulsta... de har jag ingen lust med heller men fan nu tar jag nästan vad som helst innan jag flyttar ut i hallen....

jag vettefan va jag ska göra... de känns som att man bara blir äldre å äldre men ändå inte kommer nån stans... jag har börjat jobba å jag ska börja plugga nu men så länge man bor kvar i sitt föräldrahem så kan man inte kliva utt i vuxenvärlden på riktigt!!! suck... vad ska man ta sig till.... hatar att bo i stockholm!!!!!

Kommentarer
Postat av: storebror henke

men lilla amy.. tycker jag att du inte e riktigt rättvis mot din mamma.. hon kanske behörver rummet lite mer än dig och eftersom du är en son VUXEN tjej så borde väl de inte vara något problem.. och förstesen så kanske du får en till stallkamrat.. funtar på att sälja min harem i viksjö och flytta in hos er ett tag, va snäll mot din mamma nu, lyssna på storebror, han e en vis man.. PUSS

2009-01-18 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0