Det nya året

Jag tänkte berätta lite kort om hur detta år har börjat så jag har nåt att skriva om :)

Nyår

Jag har aldrig riktigt nyår... De blir aldrig som man tänkt sig.. förra året va ja på en fest hos en kompis kompis i rinkeby med folk jag inte kännde för jag hade precis blivit av med mitt leg, å ja va hemma vid 1.. den söög men iaf..

Året innan de va jag i Sälen med min kompis Sandra och hennes pojkväns kompisar.. de va typ den enda nyår som har varit lyckad då man slipper stå ute i en snöstorm i partyblåsa å högklackade sommarskor å jag va i gott sällskap :)

Men denna nyår va fan också kul :)
Det började med att Elin kom hem till mig och vi gjorde oss iordning och sen mötte vi upp Sofia och vi åkte till hem till Marcelo i Bålsta. Han hade gjort jättefint å städat och dukat fint.. jag va jättestolt :)
Sen lagade vi mat och hade en mysig middag :) De va Jag, Marcelo, David, Elin, Sofia, Oskar, Matte och Ricky. Efter de kom massa fler å vi gjorde vardagsrummet till ett dancefloor å parta järnet tills de va dags att gå ut å kolla raketer å dricka champagne, sen gick vi in igen å fortsatte parta :) De va skönt med en planerad nyår för en gångs skull... ingen gjorde nåt dumn, ingen hamna i fyllecell å ja tror iaf att alla hede kul :)
Dagen efter låg vi i sängen hela dan å beställde pizza å kolla på typ 8 filmer i rad.. Sofia som över också men hon gick vid 8 tiden...


Sen på lördagen den 3e gick jag och Marcelo och åt 3 rätters middag på resturangen där min syster jobbar som kock, efter det åkte vi hem till David och kollade på UFC med David Elin å Oskar och i söndags sov jag typ hela dan.. åkte hem å duchade, träffade Sofia i Kista på kvällen och åt middag och sen vid 11 åkte jag hem till Marcelo igen :)


I dag gick vi upp tidigt för Marcelo skulle till sjukhuset i Enköping och göra en gastroskopi undersökning, å Ricky sjutsade oss dit :) Gastroskopi är när man kör ner en slang med en kamera på, genom munnen ner i magsäcken för att kolla varför man har ont.. Jag å Ricky fick kolla på å de såg inte skönt utt alltså! Jag trodde att han skulle spy.. de lät iaf som de :S stackarn :P
Sen åkte jag hem å tog en tupplur, vaknade vid 21 å kollade på en riddares historia å nu sitter jag här framför datorn och skriver och kollar på Cold Case på Tv, som jag tänkte fortsätta med :)

I think that's all from me folks :)

natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0