Äntligen tillbaka

I helgen drog ju vi på kryssning... å "färjan" va där å filma... hoppas ja inte kom me på film... man ser ju rätt sliten ut när man e på kryssning...
men de va iaf kul som fan :) vi va 19 pers å alla hade hytter brevid varandra så man kan säga att de blev vilt :P
På söndagen drack jag 5 GT till frukost sen fortsatte det under dagen å direkt när båten gick i land, tog vi en taxi  till Caledonian å fortsatte inpå sentimmarna :)
ja vaknade sliten som en oxe i måndags så då åkte jag å Marcelo hem till Lossan å snacka massa skit :)

Idag har jag Marcelo å ricky sprungit runt på Ikea å köpt massa nödvändiga saker till hemmet... jag har snart fått en lägenhet ;).. sen åkte jag hem å dusha å mötte upp Lossan, åkte till Kapahl å jobba på inventering å nu e jag äntligen hemma (hos Marcelo) igen å vi ska käka chips å kolla på antingen Bolt eller The curious life of Benjamin Button, vi har inte riktigt bestämma oss... de brukar va så att man inte kommer på en ända film å se men nu har vi fler å välja på... kanske får köra filmmaraton ikväll?!

I helgen fyller iaf Ruya/sexi Lexi 22 år så då blire party :) alltid lika roligt när alla e samlade..
Vi har känt varann i 14 år å jag har aldrig missat nån av hennes B-days :)

Jag e så glad att jag har allt i mitt liv.. jag har min underbara familj å mina syskon som också är mina bästa vänner...en underbar pojkvän (tvungen å låta lite bögig, jag vet).. så har jag mina tjejer som jag vill va me.. inga jävla falska mytomaner i min omgivning... skönt :D:D

Jag har väl inte så mycket roligt att skriva än.. har nog inte riktigt landat efter helgen men bilder borde nog iaf dyka upp inom snart :) kan inte lova att dom e så smickrande, men kul vare' :D

Nä nu ska jag hoppa i säng å kolla på film/filmer.. så jag lämnar detta inlägg med ett citat från Lossan :)


Vad är det som går och går men aldrig kommer fram?
..SL..

copyright: Lossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0