Min vecka kort å gott

Varit lite seg på att uppdatera.. men de e för att jag har typ varit sjukt upptagen den här veckan!!!

I tisdags vaknade jag upp hos Lossan efter en vin/filmkväll hos henne... Då hade hennes chef ringt å fråkat om hon ville jobba, men hon kunde inte så vi ringde runt å kolla om nån annan kunde... ingen kunde så jag fick hoppa in! Jag fick stå i garderoben på resturang/ klubb Grodan på stureplan... jag va sjukt jäkla nervös för jag hade aldrig jobbat som garderobiär förr och nu skulle jag dessutom stå där heeelt själv men endast en snabb genomgång i början av kvällen som hjälp! Men som tur var stog Lossan med mig i en halvtimme å hjälpte mig i början innan hon skulle dra vidare..
De gick hilma bra måste jag säga.. jag tyckte iaf att jag klarade utmaningen galant! Innan jag skulle gå så visade hon som hade hand om stället hur jag skulle stämpla in.. nämligen med fingeravtryck! Jag kände mig lite som om jag va me i en Bond rulle.. jäkla high-tech som man säger ;)

Efter jag slutat jobbet vid 12 så åkte jag till Medis å mötte upp Siri, Amanda, Katta, Conny å Chippe på kvarnen å tog oss ett par öl. Jag råkade hamna i en konversation med en astråkig snubbe som bara pratade om sig själv.. va tvungen att köra en smitning innan ja somna! Jag å Siri åkte iaf till Sumpan sen å sov hos henne :)

På onsdan åkte jag å Siri in till stan å köpte en present till mamma sen åkte jag till Macelo...

På torsdan fick jag pengar så ja drog in till stan å shoppa lite.. sen satte jag mig på Ansans jobb å käka, sen kom Henke å hämtade oss å vi åkte till Caledonian å tog en öl sen åkte vi hem å sov :)

På Fredan tog jag en sovmorgon och åkte sen å dansade å efter de till Caledonian för att käka middag med familjen och fira mamma :)

I går (lördag) åkte jag Henke å Siri in till stan för att Henke skulle pierca sig... han skulle bara göra om sin tragus i örat som hade växt igen, men när han ändå va på G så valde han att sätta en stav rakt igenom andra örat.. såg ut å göra sjukt ont!! ush!! Senare på kvällen åkte jag hem till Marcelo med en dunk vin å ett glatt humör :) jag vart ännu gladare när jag kom till porten å han hade gömt sig under trappan, å hoppade fram och överaskade mig med rosor!! Jag vart sååå glad över denna spontana gåva från min Marcelo!! Han är verkligen världens bästa pojkvän!!
Vi satt hos Marcelo med några av han kompisar å drack lite.. sen åkte vi hem till David med Oskar å snacka skit å kolla på nån film från början av 80- talet om grafitti å brakedance...

Idag åkte jag till Spånga å mötte upp Henke å Micke.. sen åkte vi till Röda Kvarnen å mötte upp Amanda, Ansan å Conny å drack några drinkar i Amandas ära och lyssnade på ACDC!!!

Nu ska jag aldeles strax ta tåget till min käre borta i Bålsta :-D
Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0