Söndan

Söndag igen... ja har inte skrivit på ett tag... för ja har helt enkelt haft annat för mig :)

Igår va de alla hjärtans dag... jag vaknade hos Lossan, sen kom Henke å hämtade oss så åkte vi till stan å käka på Ansans jobb, sen kom Micke å hämtade mig å Lossan så åkte vi till Sneakers n' stuff å kollade på skor... vi va där innte i över en timme för Micke hade beslutsångest... de slutade med att han köpte 3 par skor...
Sen åkte vi till stan.. kolla lite i affärer sen åkte jag å Lossan hem till mig för jag skulle dusha å så.. sen åkte vi hem till henne en snabbis sen åkte jag till Bålsta...
Jag och Marcelo lagade thai mat tillsammans... en jättegod gryta mer kyckling, röd curry, kokosmjölk, bambuskott, vattenkastanjer. annanas å färsk chili... den va start men sjukt god!!!  Ingen av oss har så mycket pengar den här månaden, så vi bestämde oss för att ha romantisk middag hemma... mycket mysigare än resturang för nu fick vi ja va själva ;)
Sen kollade vi på filmen Hitman.. asgrym film!! Den handlar om en kille som blir tagen vid födselt, till en skola med bara pojkar, där dom uppfostras till att bli hitmen! De e typ en action thriller.. den va grym iaf :)

nu på söndagen sitter jag å dricker en kopp the... MArcelo är å tränar.. men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka hem eller om jag ska va kvar här ett tag... hm..

I fredags va jag hos Lossan, vi drack vin, snacka skit å åt godis :)
Jag har bestämt mig för att ta de lite lugnt, efter hur de gick förra helgen hos Nina.. ja vart kalaaaasfull å jag mådde inte så bra dagarna(!) efter... :-S

Nä nu ska jag väl slå på TVn å se ifall de e nåt kul och fundera om man skulle ta å åka hem en stund eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0