Lördag :)

Idag är de lördag å ja ska på fest hos Nina... ska bli jäkligt kul... de bruker de bli :)
Nu sitter Jag Henke å Ansan hemma å dricker lite sen ska vi alla till Nina å dom ska vidare till Garbo :) Ansan ska vara chaufför ikväll för hon börjar bli lite krasslig så hon ska inte dricka..

Igår dansade jag å sen åkte jag å Siri hem å Henke å Ansan å pappa hade lagat middag.. de va asgott! Sen hyrde vi film å köpte chips... vi alla va smalade för första gången på kanske 10 år framför TVn... de va jättemysigt.. kändes precis som när man va liten igen :)

I torsdags kände jag mig lite ensam så jag Henke å Siri gick ner till Spången å drack massa öl sen åkte jag hem till Marcelo och sov :)


Nu måste jag torka å platta håret å få i mig lite vin innan jag drar :)
Chao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0