klockan går men inte tiden..

Jag har nästan inte kunnat sova nånting inatt... jag "somnade" vid 4.. å vaknade vid 8 av att jag hade vänt och vridit mig så mycket att lakanen hade åkt av sängen... de e mycket just nu..

Jag har kommit till ett vägskäl... båda vägarna är gråa och jobbiga... men vid slutet av båda vägarna finns det även solsken... men jag vet inte vilken väg jag ska ta för att få mäst solsken eller om jag ens kommer hinna fram till solen, vilken väg lyser solen starkast på?? hur ska jag göra för att allt ska bli bra?? de finns ingen lätt väg ut.. antingen kämpar man för det ena eller för det andra... jag kommer nog ligga sömnlös många nätter framöver för jag får aldrig några svar... hur ska jag veta vilken väg jag ska ta då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0