Hur ofta är man i Linköping?

Nu har jag precis kommit hem från Marcelo å tänkte börja städa å fixa här hemma... om 2 veckor ska rummet va klart å de e mycket att göra tills dess...

Igår ringde jag ju till fightcenter å bestämde att jag skulle dit å träna... men idag när jag kollade upp adressen så såg jag att de låg i korsningen drottninggatan/ trädgårdsgatan... då började jag tänka... vart fan ligger trädgårdsgatan?? så jag kollade upp de på eniro... å de visade sig att de låg i Linköping... de e inte riktigt som att jag har vägara förbi där... de stog ingenstans på sidan å alla telefonnummer som stog där va till mobil så hur kunde jag veta :S
Hur som helst så måste jag ringa till fightcenter i stockholm idag å kolla om dom har platser kvar... haha ja kände mig lagom dum när jag upptäckte det!!!

Nä nu ska jag passa på att städa medans hundarna är ute på tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0