Fredag :)

Nu e jag nydushad å fresh, sitter å väntar på att mitt hår ska torka sen ska jag hem till LOssan å göra mig i ordning och dra vidare till Friday's där vi ska möta upp Bella å Anna m.m. för att käka middag och dricka goda drinkar :)
Efter det ska vi ut nånstans.. vet inte vart än men de blir nog bra :)

I natt hade jag sjukt ont i min rygg igen och fick ta massa smärtstillande som har lett till at jag har gått omkring som en zombie hela dagen... det börjar dock avta men ryggontet börjar kännas på igen.. men de e smällar man får ta :-)

Min älskade Marcelo köpte mig ett par rosa skor idag som jag tänkte inviga!! Vi har även solat solarium.. Marce bler brun medans jag mest blev röd :-/ men några gonger till så e jag nog snart ikapp honom mohaha!!!

jaja.. nu måste jag glida :-P Hej hej :-D

Kommentarer
Postat av: calina den fina!

hej där, nu har jag suttit och läst igenom din blogg. underbart. sluta aldrig blogga, för det känns som man är hos dig när man läser om alla dina upptåg hehe

älskar dig

pusss

2009-02-28 @ 15:45:18
URL: http://calinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0