En härlig morgon

Jag vakande upp runt 8 idag å väntade på att städerkan skulle komma, hon brukar komma runt halv 9... men när hon fortfarande inte hade dykt upp när klockan va 11 så gick jag å la mig igen å sov till 14 :)
Jag är på strålande humör!!!
Då vaknade jag upp till solsken!! De va såå längesen å jag hatar verkligen vintern och alla fula vinterkläder som man måste gå å gömma sig i halva delen av året.. men idag är det så fint att jag nästan har lust att gå ut på balkongen för att ta en kaffe och en cigg med ansiktet mot solen... trots att jag inte röker!! men istället sitter jag i köket som nästan bara består av glasväggar, å dricker en kopp the å skriver lite.. minst lika trevligt som att röka :)

Snart ska jag börja städa, eftersom städerskan valde att stanna hemma idag, å sen ska jag ta en dush och vid 7 tiden ska jag gå ner till Spånga ett litet tag å dricka vin :)

Har haft den här låten på hjärnan ett tag nu å jag blir på så bra humör när jag hör den

http://www.youtube.com/watch?v=Rz04hvco-C0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0