Börja träna

Nu har jag precis ringt till fightcenter å ska dit imor å provträna kickboxning... kul men samtidigt lite läskigt... de e inte så kul å få spå men jag ska ändå inte börja tävla de första jag gör.. Elin började igår å om jag börjar så blir de tisdagar å torsdagar å så dans på fredagar... mycke å göra men de e skönt att få röra sig lite...

Imorse skulle jag å amanda gått på Yoga kl 12 men både hon å jag vaknade senare än planerat så vi skippa Yoga, så Amanda å Ansan är ute på en långpromenad å jag tänkte sätta mig på träningscykeln ett tag.. men först ska jag damsuga och moppa... de sägs att städning också är träning... de e fan lite jobbigt... tydligen ska man sätta på sig stilettklackar också så blir de ännu jobbigare samtidigt som man tränar hållning och benen... ja vet inte riktigt om den saken.. pallar nog inte glida runt hemma me mjukisbrallor, en tofs mitt på huvudet å stilettklackar, men städas ska de iaf göra :)

hej hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0