Bröllop och stand-up

Jag vet, jag VET jag e keff på att uppdatera men jag sitter knappt framför datorn längre.. Jag har lärt mig att njuta av tystnaden och bara ta dagen som den kommer.. och det är roligare att läsa bloggar än skriva själv!

Men nu har jag äntligen satt mig vid min lilla dator för att skriva ner vad som försigår i mitt liv!


I helgen var jag på brölopp! Min käre storebror gifte sig med sin ungdomskärlek Anna!! De gifte sig i Loka brunn (där Loka vattnet kommer ifrån) och bröllopet var huuur fint som helst!! Det är verkligen något magiskt med hälsokällan i Bergslagen!! Mitt och Marces hotellrum hade utsikt just över hälsokällan.. vi planerade stenhårt att hoppa i och bada (för att se om vi skulle få superkrafter som man får i reklamen) men vi drack lite för mycket på kvällen så vi köpte med oss en back öl och massa flaskor vin upp till rummet och hade efterfest istället.. nästa gång då jävlar!!!


I onsdags och i torsdags var jag, Marce och Lossan på Norra brunn och kollade på stand-up!! de va grymt roligt!! Jag älskar stand-up! Hade dock velat se Johan Glans eller Betnér, men de kommer!!

Ikväll ska vi på Grolsh Block Party, perfekt nog så är det gratis nu när ekonomin inte riktigt ligger på topp!!

Oj fan riset kokar över, gotta' go!!


Hotellet!!


Hälsokällan i Bergslagen



Marcelo skålar med Loka


Äntligen gifta!!



Anna & Martin + ris


Så vackra!


Annas Pappa, min och Martins Pappa, Anna & Martin, Annas Mamma, Martins Mamma


vit-choklad cheesecake med hallonsorbet!!


The Cake!


En del av familjen; Storebror Henke, Pojkvän Marcelo, lillesyster Lara, storesyster Siri, Svåger Dejan, Storesyster Anna-Lisa (Ansan) och min käre Pappa!!



Jag och min älskling Marcelo




Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



jaa jag trodde lägret skulle bli jättekul:) men skadade mej så det slutade mindre bra:P



Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg så gör jag desamma:)

2009-08-24 @ 19:19:07
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bor du och din pojkvän tillsammans ? =)

2009-08-28 @ 10:08:12
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv. det e ganska allvarligt:P



hehe alltså det e en vanlig svart bokylla ifrån ikea med glasdörrar på (A)

2009-08-31 @ 22:01:15
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv:

Nej jag och Marcelo bor inte tillsammans, men vi har nästan aldrig sovit utan varandra på 1,5 år så de känns nästan som vi gör det!

2009-09-01 @ 18:10:02
URL: http://missdevine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Upptäck min blomsterblogg! :D

2009-09-03 @ 21:42:01
URL: http://blomsterfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0