Back to shool

Så nu är det dags igen..skola! Efter två års uppehåll så har jag börjat komvux. Min 5-års plan är att plugga så mycket jag kan nu så jag har en grym utbildning om 5 år när det blir högkonjuktur igen!! Det är min plan!
Jag går distans så att jag kan va hemma med min älsklingar och slipper gå upp i ottan för att släpa mig i regnet till nån skola nånstans! Det va ju sjukt drygt på gymnasietiden. Dag ut och dag in i den där sketna jävla skolan. Jag kan ju lugnt säga att jag nog var världens lyckligaste student, med 2 champagne-flaskor i var hand, hatten på sne, visselpipa i munnen och sjukt många blommor och gossedjur runt halsen, hoppandes på mitt egna fina stora flak med alla mina vänner + fler! Det var extrem lycka! Aldrig mer Didaktus!!!

Jag har gått i 7 skolor genom åren.
Bromstensskolan
Solhemsskolan
Spånga gymnasium
Kunskapsskolan i Kista
Kämpingeskolan
Internationella Engelska gymnasiet
och Didaktus

kan inte riktigt säha att nån va bättre än den andra, förutom att den sista sög röv!!!
Men nu blir det ändring.. Komvux.. Woho!! (kände ni ironin?)

De värsta är att jag behöver 4 skolböcker för att plugga i 5 veckor, och de kostar 700 kr styck!!! det blir alltså 2800 svenska kronor för ett par sketna böcker!!!
Fan att jag inte krickade när de väl va gratis!!! Säger bara en sak ungar: Stay in scool!!! och don't do drugs kan jag också passa på att säga!!

Kommentarer
Postat av: natta

tack söta du :D

2009-08-05 @ 00:37:52
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0